A kosár üres!

Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek – FRISS! Kozmetikum

Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák a FRISS! kozmetikum webáruház, Üzemeltető: Springer Eszter Egyéni Vállalkozó, Székhely: 1015 Budapest Batthyány u. 10., Adószám:, a továbbiakban: “Szolgáltató” által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.

Szolgáltató adatai

A szolgáltató neve: Springer Eszter Egyéni Vállalkozó
A szolgáltató székhelye: 1015 Budapest Batthyány u. 10.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: frisskozmetikum@gmail.com
Adószáma: 67730962-1-41
Telefonszámai: +36304227380
Adatvédelmi nyilvántartási száma: folyamatban
A szerződés nyelve: magyar

A tárhely-szolgáltató adatai:Webparadicsom Media Group Kft.
1027 Bp. Bem József u.9., adószám: 25348923-1-41

Alapvető rendelkezések

1.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

1.2. Jelen ÁSZF 2016. 11.13-tól visszavonásig érvényes.

1.3. A webshop szerzői jogi mű, ezért a benne található tartalmak engedély nélküli megosztása, másik weboldalon való engedély nélküli közzététele tilos.

1.4. Rendelkezésre állás.

Adatkezelési szabályok: folyamatban
Adatvédelmi tájékoztató

Általános Szerződési Feltételek – frisskozmetikum.hu
Webáruházunkban kizárólag natúrkozmetikum vásárolható.

1.6. A webáruház termékei kizárólag online vásárolhatóak meg. ÁFA tartalmuk 0%. Ingyenes házhozszállítást 20.000 Ft feletti megrendelés esetén vállalunk. A termékek ára a csomagolási díjat tartalmazza.

1.7. A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenítet meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

1.8. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akció időtartamáról.


Rendelés menete


1.9. A termékeket bejelentkezés nélkül is kosárba lehet helyezni, de a megrendelés elküldéséhez regisztráció szükséges. Regisztrációnál kérjük, figyeljenek rá, hogy pontos, valódi adatokat adjanak meg a későbbi emailben történő értesítések és termék postázás érdekében.A regisztrációs kérelem elküldését követően az ön által megadott email címére fog kapni egy értesítést, ahol a megadott linkre kattintva érvényesítheti a regisztrációját.
A termékeket a "kosárba" gombra való kattintáskor tudják a kosárba helyezni, ahol választási lehetőségük van arra, hogy rögtön pénztárhoz menjenek, vagy folytassák tovább a vásárlást. A kosarat mindig megtalálja a honlap bal felső sarkában. Ha van tétel a kosarában, arra kattintva a fizetési oldalra kerül, ahol meg tudja tekinteni a kosár tartalmát. Ha tovább szeretne böngészni, a kosár tartalma nem fog elveszni, akkor sem, ha az oldal többi részét látogatja. Egy termék képére kattintva elolvashatja a részletes leírását, és onnan is lehetősége van kosárba helyezni a terméket.


1.10. Abban az esetben, ha utólag észreveszi, hogy rossz adatokat adott meg, a postázási cím módosítására fizetéskor van lehetőség, ahol az "Új" gombra kattintva megadhatja újra. A kiszállítási cím mindig az aktuálisan bejelölt számlázási cím lesz.
A kívánt termékek mennyiségét a fizetésnél/kosárban van lehetőségük a megfelelő szám beírásával és a mellette lévő frissítés gombra kattintásával módosítani.
Ha nem megfelelő terméket helyezett be a kosárba, akkor a fizetésnél/kosárban van lehetőség kitörölni a kis x gombra kattinva.A kosár tartalmának értékét mindig ellenőrizheti a holnap bal felső sarkában, vagy fizetéskor, ahol a termékek alatt meg tudja tekinteni a teljes árat. Ez még nem tartalmazza a szállítási költséget.

1.11. Lehetősége van utánvétes és előre utalásos fizetéssel fizetni. Mindkét esetben a DPD futárszolgálat fogja kiszállítani Önnek a megadott kiszállítási címre a terméket. A szállítási mód kiválasztásával a megfelelő fizetési mód jelenik csak meg kiválasztható opcióként. A végösszeghez hozzáadódik a szállítási költség.
Előreutalásos fizetés esetén a megrendelő megkapja a fizetéshez szükséges adatokat, és erről emailben is értesítést kap. Előreutalásos fizetés esetén lehetséges a személyes átvétel is.
Utánvétes fizetés esetén a megrendelő egy összegben fizet a futárnak.
Ha rendelkezik kuponkóddal, azt a megfelelő mezőben tudja aktiválni a "hozzáadás" gombbal", az összeg pedig levonódik a végső árból. A termékek alatt meg tudja tekinteni a végső árat és a részösszegeket.
A fizetés befejezéséhez el kell fogadnia a feltételeket és a megfelelő rublikát kipipálni hozzá. Lehetősége van a termékek személyes átévelére, amennyiben előreutal.

1.12. A szolgáltató webáruház köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.


A megrendelések feldolgozása és teljesítés

1.13. A megrendelések feldolgozása 48 órán belül megtörténik.

1.14. A megrendelés teljesítése a visszaigazolástól számított 14 munkanapon belül történik meg, általában 5 munkanapot vesz igénybe, mivel termékeink sok esetben frissen készülnek.

1.15. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.


Elállás joga

1.16. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. A megrendelő viseli A az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

1.17. Mivel mi is ezeket a termékeket használjuk, nyugodt szívvel vállaljuk minden termékünkre a 100% pénz visszafizetési garanciát. Nem kell mást tenned, csak küldd vissza nekünk a terméket (minimum 90% maradvány szükséges) a vásárlástól számított 30 napon belül a vásárlási azonosítóddal és a bankszámlaszámoddal együtt és mi a teljes termék vételárat visszatérítjük neked a szállítási költség nélkül.

1.18. A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek minősül! A rendelési igényét rendszerünk regisztrálja és továbbítja az eladó illetékes munkatársa felé.

- Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.

- Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Kapcsolat" menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.

- A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben lehetséges a frisskozmetikum@gmail.com email címen.

Panasz esetén levelezési címünk:

Springer Eszter Egyéni Vállalkozó

1015 Budapest Batthyány u. 10.

Telefonszám: +36304227380

email cím: frisskozmetikum@gmail.com

Ez tényleg FRISS!

Írj nekem bátran, kérdéseidre, visszajelzésedre örömmel válaszolok. Minden vevőmmel külön foglalkozom, mert szeretek veletek személyes kapcsolatot tartani.

Ha Ön már regisztrált, kérjük jelentkezzen be itt!

Fiók létrehozása

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Kérdésed van? Hívj vagy írj nekünk! Hívásod héköznap 9-18 óra között várjuk.

06 30 422 7380

frisskozmetikum@gmail.com